Om mig

2011-04-09 | 12:48:18 | Övrigt | Kommentera här!
Jag som driver denna dressyr och foto blogg heter då Erika Andersson.
Jag bor i en hyfsat sotor villa i stockholm. Jag är en flicka född -95.
Jag har en hund som heter Casper och är en dvärgschnauzer hande på 2- snart 3 år. med honom håller jag på med agility, utställning och junor handling.
Jag har ett brinnande intresse för hästar, dressyr. Just nu rider jag på gladö där jag trivs super. Har ridit på Lövsta, hammarby, farsta, haft medryttarhäst och red grannens foder häst var och varannan dag i ungefär två år. Vet inte exakt hur många år det blir men det har väl inte så stor betydelse?
Det jag satsar på inom ridningen är dressyren då det verkligen är det jag brinner för.

Har ni frågor?
Kontakta mig till: [email protected]


Kommentarer
linda

sv; hej! åh tack! vad glad jag blir att du tycker det! du har jättefin blogg!

2011-04-09 | 13:50:42
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Fredrika Källström

Jättefin blogg! :D



Kram

2011-04-16 | 21:58:59
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: