1:a och 2:a ridpasset Verona

2011-04-21 | 08:35:28 | Blogg | Kommentera här!
Det är en liten kurs idag och så var det igår. Jag har Verona på det längret. Inte så konstigt eftersom vi faktiskt ska tävla imårrn.. Herregud! Det är ju imårrn vi ska tävla :'o
Iallafall.
Det ridpasset gick hyfsat bra. Dock blev jag hur trött som hälst i slutet! Har tänkt på att jag måste träna upp min kondis..
Andra ridpasset gick till en början rent ut sagt katastrof. Hon drog upp huvudet och var inte alls sammarbetsvillig.
Men i slutet började jag få fram en känsla jag faktiskt inte riktigt känt. Den kändes liksom som mycket kraft, energi och rörelse och att hon blev sjukt mycket stabilare. Så den känslan ska jag försöka komma ihåg idag :)

Bilder kommer!
Nu ska jag nog till stallet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: