Detta visste ni kanske inte om mig.

2011-04-17 | 20:07:57 | Blogg | Kommentera här!
Tänkte köra lite "detta visste ni kanske inte mig". Det är alltid roligt att läsa.

Jag kan vara otroligt seg och rent ut sagt dum i huvet.
Men ingen slår Julia.. Segaste ungen på jorden. Seriöst plutt.

Hatar när folk  skyller/klagar på hästarna.
"jag vill ha en piggare häst", "nej den hästen är så seg", "nej den hästen kan ingenting alls".. Varför skylla på hästen? Jag anser att den blir som du rider den.

Sitter alltid och lyssnar på deprimerande låtar när jag är ledsen..
och det gör ju saken bara ännu värre.

Jag har perioder då jag knappt äter..
That´s true.. Och vissa perioder äter jag som en gris.

Jag brukar fantisera om att Opal var min.. Även fast jag vet att det inte kommer bli sant.
I´m a dreamer, and when I wake, you can´t take my spirit, it´s my dreams you take.♥

Att nu vet jag inte vad jag ska skriva. Så jag avslutar här :)

En bild som Josefin visade som hon hade fotat idag på Opal. Tycker den är otroligt vacker. Framhäver verkligen hans små ögon, breda ansikte.. Åh, han är så himla underbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: