G'okväll!

2011-04-18 | 22:37:09 | Blogg | Kommentera här!
Sitter trött som en jag vet inte vad här framför datorn. Ska gå och lägga mig exakt nu.
Man får vara trött efter en dag i stallet, fullt ös.
Har både hunnit med att rida, fota, laga staket och lite allt möjligt.

Red såklart Verona. Vi hade bommar och det gick inte överdrivet bra. Jag kände mig alldeles okoncenterad och konstig. Men man lär sig av sina misstag, huh?

Verkligen förlåt för ett tråkigt och kortfattat inlägg. Men jag är så trött..
Haha jag är ju failad.. Jag tänkte hela tiden *glöm  inte kameran* i stallet. Men gissa vad jag gör? Glömmer kameran. Så det blir inga bilder idag heller. Imårrn så SKA jag inte glömma den i stallet. lovar!

Med det så säger jag GOD NATT!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: