"Jag är med och tävlar om ett gästinlägg hos www.teamsl.blogg.se".

2011-04-15 | 18:40:19 | Blogg | Kommentera här!
Jag är med och tävlar om ett gästinlägg hos www.teamsl.blogg.se
Jag är med i den här tävlingen hos sofia och Linn för att det skulle vara otroligt häftigt att vi skriva till alla deras läsare.
Om jag vann äran skulle jag skriva om mig, min blogg och mitt liv. Även skriva lite om mina åsikter om deras blogg. Och så kommer jag självklart skriva en liten länk hit så att jag känar några besökare.

Det blev inte så mycket text men jag hoppas det räcker för att vinna.
Oavsett om jag vinner eller inte tycker jag att det är jätteroligt att ni har en sån här slags tävling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: